Valitse maa  

Finland - EUR

Koti / Ostoehdot / Palautukset

Palautukset ja reklamaatiot

Asiakaspalvelu

Ota meihin yhteyttä

Seuraa tilauksia

Usein kysytyt kysymykset

Palautukset

Kun ostat Zoo.fi-sivustolta, sinulla on oikeus perua ostosi 14 päivän kuluessa siitä, kun vastaanotit tavarasi. Peruutusoikeuden käyttäminen edellyttää, että tuote ja sen alkuperäispakkaus on moitteettomassa kunnossa palautettaessa. Voit tietenkin tutkia tuotteen varmistaaksesi sen ominaisuudet ja toimivuuden. Tuotteet, kuten ravinto, herkut, kissanhiekka ja ravintolisät, tulee palauttaa avaamattomassa pakkauksessa. Mikäli olet ostanut autohäkin ja haluat peruuttaa ostosi, häkki täytyy palauttaa avaamattomassa pakkauksessa tai oikein koottuna, käyttämättömänä ja avainten kanssa.

Jos haluat käyttää peruutusoikeutta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme lähettää palautuslomakkeen sinulle sähköpostitse. Palautusrahti on alkaen 7 EUR ja kustannus vähennetään palautettavasta summasta. Kun palautat tuotteen, sinun täytyy huolehtia siitä, että pakettia ei lähetetä postiennakolla tai kirjattuna pakettina.

Vastaat itse tuotteen lähettämisestä takaisin meille. Huolehdi, että tuote on pakattu kunnolla, jotta se ei vahingoitu kuljetuksen aikana. Alkuperäinen rahtikustannus palautetaan, mikäli koko tilaus palautetaan.

Toivomme, että kaikissa meille palautettavissa tavaroissa on tallella kaikki etiketit, alkuperäispakkaus sekä ohjekirjat. Vahingoittuneesta tuotteesta tai pakkauksesta teemme hinnanvähennyksen, joka vastaa arvonvähennystä. Takaisinmaksu tapahtuu 14 päivän sisällä sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet palautuksen.

Reklamaatiot

Jos haluat reklamoida rikkinäisen tai viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@zoo.fi

Takuu kattaa ainoastaan alkuperäiset valmistusviat eli viat, jotka syntyivät tuotannon aikana.

Jos olet saanut viallisen tuotteen, otathan yhteyttä asiakaspalveluun niin pian kuin mahdollista. Reklamaatio, joka tehdään kahden kuukauden sisällä, lasketaan kohtuullisessa ajassa tehdyksi.

Pidä tilausnumero käsillä ottaessasi yhteyttä asiakaspalveluumme. Kuvaile tuotteen vika niin hyvin kuin mahdollista ja lähetä mielellään kuvia. Sen jälkeen lähetämme sinulle palautuslomakkeen. Hyväksytyn reklamaation osalta maksamme kuljetuskustannukset. Otamme sinuun yhteyttä kun kun olemme vastaanottaneet reklamaation ja tutkineet tuotteen.

Zoo.fi:n tai tuotteen valmistajan täytyy todeta valmistusvika, jonka jälkeen tuote korjataan ilmaiseksi tai vaihdetaan uudeksi tuotteeksi. Reklamaatio ei ole voimassa, jos emme löydä mitään vikaa tuotteesta tai jos asiakas on itse aiheuttanut vahingon.

Lelujen takuu ja reklamaatio

Kaikki eläimet ovat fantastisia yksilöitä, joilla on erilaisia kykyjä leikkiä ja pureskella. Tämän takia emme voi antaa takuuta leluille. Takuu on voimassa ainoastaan silloin, jos kyseessä on valmistusvika.

Vaihdot

Meillä ei valitettavasti ole vaihto-oikeutta, mutta sinulla on 14 päivän palautusoikeus. Vaihtaaksesi tuotteen toiseen palauta tuote ensin ehtojemme mukaisesti ja tilaa sen jälkeen uusi tuote. Palautuslomakkeen saat asiakaspalvelusta: : asiakaspalvelu@zoo.fi Palautuskustannukset ovat alkaen 7 euroa.

Kaikkien palautettavien tavaroiden tulee olla alkuperäispakkauksessa.

ZOO.fi-perheenjäsenet saavat aina parhaat vinkit ja tarjoukset suoraan sähköpostiin!

Liity ZOO-perheeseen!

Mistä olet kiinnostunut?

Asiakaspalvelu

Tietoa meistä

  • Tietoa meistä
  • Työpaikat
020 128 08 40

 Y-tunnus: 3224864-1

asiakaspalvelu@zoo.fi

2022 © ZOO.se

Valitse maa  

Finland - EUR