Trustpilot: 4.4Ilmainen toimitus yli 59 € tilauksiin

Koti / Ostoehdot / Ostoehdot

Ostoehdot

Yleiset ehdot

Yleistä

Näitä yleisiä sopimusehtoja sovelletaan kaikkiin Pet Pawr Group AB:lle (rekisterinumero 556376-3332) tehtyihin tilauksiin.

Yrityksen tiedot

Pet Pawr Group AB on rekisteröity Ruotsissa. 

Rekisteröity osoite: Linnégatan 89D, 115 23 STOCKHOLM (ei palautusosoite). Organisaation numero: 556376-3332

Tietoa ZOO.fi:stä

Olemme lemmikkieläinten verkkokauppa Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa sekä 15 myymälää ympäri Ruotsia. Tarjoamme kaiken tarvittavan koirille, kissoille, pieneläimille, linnuille, kaloille ja matelijoille. Meillä on yli 30 vuoden kokemus alalta ja haluamme tarjota asiakkailllemme hyvää palvelua sekä hyvän valikoiman hyvään hintaan. Meiltä löydät kaiken, mitä voit tarvita eläimellesi ja vähän enemmänkin!

Ehtojen hyväksyminen

Tilaamalla tuotteita hyväksyt ehdot.

Ehtojen muuttaminen

Pidätämme oikeuden muuttaa ehtoja milloin tahansa. Oletamme, että hyväksyt muutokset, jos teet kanssamme sopimuksen, esimerkiksi tilaamalla tuotteita. Ehtojen uusin versio on saatavilla verkkosivustoltamme.

Tuotteet

Tuotteiden tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkosivustoltamme olevien ohjeiden mukaisesti. Tilauksesi on vahvistettu, kun lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Kun tilausvahvistus on lähetetty, olet tehnyt sopimuksen kanssamme. Jos tilaustasi ei voida lähettää, ilmoitamme siitä sinulle kirjallisesti, emmekä veloita sinulta mitään.

Velollisuutesi

Asiakkaat

Tarjoamme tuotteitamme kuluttajille (kansallisen lainsäädännön määritelmän mukaisesti), yrityksille ja muille oikeushenkilöille. Et saa ostaa tuotteita tai käyttää ominaisuuksia, jos olet alle kahdeksantoista (18)vuotias, ellei huoltajasi ole sitä hyväksynyt. Tilaamalla tuotteita oikeushenkilön puolesta vakuutat, että sinulla on valtuudet tehdä nämä ehdot ja käyttää kaikkia ominaisuuksia kyseisen oikeushenkilön puolesta. Jos olet yritysasiakas, nämä ehdot muodostavat koko sopimuksemme.

Ominaisuuksien käyttö

Käyttäessäsi Ominaisuuksia sinun on aina noudatettava sovellettavia lakeja, asetuksia ja viranomaismääräyksiä. Erityisesti et saa käyttää verkkosivustoa muuten kuin tarjoamiemme ja näissä ehdoissa nimenomaisesti sallittujen käyttöliittymien kautta. Et saa käyttää Ominaisuuksia millään tavalla, joka loukkaa meidän tai kolmannen osapuolen oikeuksia tai etuja. Sitoudut noudattamaan kaikkia ohjeita ja suosituksia, joita me annamme sinulle ajoittain.

Toimitustiedot

Me ZOO.se:ssä teemme kaikkemme, jotta saat tavarasi mahdollisimman nopeasti! 

Kassalla näet, mitkä toimitusvaihtoehdot ovat käytettävissä ja mitkä ovat mahdolliset kustannukset. Sesonkiaikana sekä alennusmyyntien aikoina, voivat tomituksissa ilmaantua viiveitä. 

Jos haluat varmistaa, että saat tilauksesi nopeasti, voit valita kassalla ”pikatoimituksen”. Näin tilauksesi asetetaan jonon kärkeen, ja se toimitetaan, vaikka varastomme ei ehtisi hoitaa kaikkia tilauksia. 

Tarjoamme aina ilmaisen toimitusvaihtoehdon, kun ostat yli 59 euron edestä, lukuun ottamatta tiettyjä tilaa vieviä tuotteita ja pakastetut tuotteet.

Seuraa pakettia

Kun tilauksesi on lähetetty varastostamme, saat toimitusvahvistuksen sähköpostitse. 

Toimitusvahvistus sisältää seurantalinkin, jota painamalla voit seurata lähetystäsi.

Toimitus ilman allekirjoitusta

Kotiinkuljetuksemme ovat yleisesti kontaktoimattomia, eli sinulta asiakkaana ei vaadita allekirjoitusta. Sen sijaan tavarat jätetään ovesi ulkopuolelle ja toimituksesta otetaan valokuva todisteeksi. Toimituspäivänä voit seurata pakettia arvioidun toimitusajan kanssa. Kuitti katsotaan annetuksi, kun kuljettaja on toimittanut paketin, ja vastuu siirtyy silloin vastaanottajalle.

Joskus joudumme muuttamaan toimitustapaa

Joskus saatamme joutua muuttamaan valitsemaasi toimitustapaa. Tämä voi johtua siitä, että järjestelmämme on tehnyt virheellisen laskelman siitä, mitkä toimitustavat ovat käytettävissä pakettisi painosta ja toimitusosoitteesta riippuen. Vaihdamme silloin mahdollisimman samanlaiseen toimitustapaan.

Noutamaton paketti

Mikäli et nouda lähetystäsi. Varaamme oikeuiden veloittaa 20 euroa lähetyksenlisäkustannuksista.

Kuljetusriskit

On erittäin tärkeää, että tarkastat tilauksen vastaanottaessasi, jos se on vahingoittunut kuljetuksen aikana. Jos noudat pakettisi välittäjältä, suosittelemme, että teet kuljetusvaurioilmoituksen välittäjälle ja otat sen jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme.

Palautukset

Peruutusoikeus

Etäsopimuslain mukaan sinulla on neljäntoista (14) päivän peruutusoikeus, joka alkaa siitä päivästä, kun vastaanotit tuotteet. 

ZOO.se-myymälöissä on 8 päivän avoin ostoaika ja 30 päivän vaihto-oikeus. Jos olet jäsen, sinulla on 14 päivän avoin ostoaika myymälöissä. 

Peruuttamisoikeuden käyttäminen edellyttää, että tuote ja sen alkuperäinen pakkaus ovat palautettaessa alkuperäisessä kunnossa. Voit toki tutkia tuotteen tarkemmin sen laadun ja toimivuuden tarkistamiseksi. Meillä on oikeus estää palautus, jos se ei ole enää alkuperäisessä kunnossa. Tuotteet, kuten ruoka, herkut, kissan kuivikkeet ja ravintolisät, on palautettava avaamattomassa pakkauksessa. 

Valitettavasti emme voi hyväksyä pakastetun ruoan, elävän ruoan tai kasvien palautuksia. Jos olet ostanut autohäkin ja kadut ostoasi, häkki on palautettava alkuperäisessä pakkauksissa tai se on koottava asianmukaisesti ja palautettava lavalla. Peruuttamisoikeus ei koske lahjakortteja.

Peruutusajan noudattamiseksi sinun tarvitsee vain lähettää kirjallinen peruutusilmoitus ennen peruutusajan päättymistä.

Peruuttamisoikeuden vaikutukset

Jos olet kuluttaja ja haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, maksamme sinulle rahasi takaisin, lukuun ottamatta palautusrahdin- ja pikakäsittelykuluja. Palautukset tehdään käyttäen samaa maksutapaa, jota käytit alkuperäisen maksun yhteydessä. 

Sinun on palautettava tuotteet, joita et enää halua. Tuotteet on palautettava ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään kolmenkymmenen (30) kalenteripäivän kuluessa siitä päivästä, jolloin meille ilmoitettiin päätöksestäsi käyttää peruuttamisoikeuttasi. 

Palautat tuotteet lähettämällä ne takaisin meille ohjeidemme mukaisesti. Et voi lähettää palautusta jälkikäteislähetyksenä.

Peruuttamisoikeutta koskevat poikkeukset

Etäsopimuslain mukainen peruuttamisoikeutesi kuluttajana ei koske seuraavia tapauksia: 

Tuotteet, jotka voivat pilaantua nopeasti (esim. pakkaamattomat koiran herkut ja pakastettu ruoka). 

Auton häkit, joiden osat on koottu tai ruuvipakkaus on rikki (häkki on silloin palautettava oikein koottuna lavalla). 

Tarjoamme kaikille tuotteille 14 päivän avointa ostoaikaa. Palautuskustannukset ovat alkaen 7 euroa, jos osto peruutetaan, ja summa vähennetään hyvityksestäsi. Lavalle koottujen häkkien palautus maksaa 99 euroa. 

Kaikkien palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksissaan ja alkuperäisessä kunnossaan, mukaan lukien mahdolliset merkinnät, tarrat ja käyttöohjeet. 

Palautuksia varten ota yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@zoo.fi ja ilmoita, kuinka monta pakettia haluat palauttaa ja haluatko palautussetelin sähköpostitse, jonka voit tulostaa, vai QR-koodin tekstiviestillä, jonka näytät PostNordin noutopisteessä. Jos sait lähetyksen Budbee-kotipalvelun tai Airmeen kautta, voimme varata sinulle nouto palautuksen kotoa. Ilmoitamme sinulle, milloin he tulevat noutamaan pakettisi, jotta voit laittaa sen ulos. Toimittajalla on silloin mukanaan palautusseteli. 

Palautuksen käsittely kestää tavallisesti 10 työpäivää siitä, kun olemme vastaanottaneet paketin. 

Kun palautat paketin meille, sinun on käytettävä luomaamme palautusseteliä, muuten paketti saapuu noutopisteeseen, josta emme voi noutaa palautustasi. 

Jos haluat tehdä palautuksen verkkokauppatilauksesta jossakin myymälässämme, laita palautettavat tuotteet samaan pussiin tai laatikkoon, mihin tilauksesi tuli. Kun palautus tehdään myymälässä, palautus hyvitetään Klarnan kautta 10 pankkipäivän kuluessa. 

Onko jotakin rikki tai vahingoittunut tai oletko saanut väärän tuotteen? 

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua ennen kuin lähetät mitään takaisin. Monet ongelmat voidaan ratkaista ilman, että meidän tarvitsee saada tuote takaisin.

Toimitusta koskevat valitukset

Mitä tapshtuu, jos tilaukseni viivästyy?

Jos tilaus viivästyy, sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi, ellet hyväksy uutta toimitusaikaa. Jos haluat peruuttaa ostoksesi viivästyneen toimitusajan vuoksi ja olet maksanut sen etukäteen, rahat palautetaan siihen maksutapaan, jota käytit tilausta tehdessäsi.

Peruutus

Sinulla on aina oikeus peruuttaa tilauksesi ennen kuin tuotteet on toimitettu sinulle. Jos peruutat tilauksen, meillä on oikeus saada korvaus kaikista kustannuksista, joita meille on aiheutunut tilauksen yhteydessä.

Henkilötietojen käsittely

Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojakäytäntömme mukaisesti.

Immateriaalioikeudet

Oikeutemme

Sivuston omistaja ja hoitaja on Pet Pawr Group AB. Kaikki tekijänoikeudet, tuotemerkit, tuotenimet, logot ja muut immateriaalioikeudet tai teollisoikeudet, jotka omistamme tai joita käytämme ja jotka sisältyvät ominaisuuksiimme (mukaan lukien otsikot, grafiikat, kuvakkeet, skriptit, lähdekoodit jne.), ovat omistuksessamme tai muiden lisenssinhaltijoiden omistuksessa, eikä niitä saa toistaa, jakaa, myydä, käyttää, muokata, kopioida tai rajoittaa (kokonaan tai osittain) ilman kirjallista lupaa.

Omaisuutemme kunnioittaminen

Et saa missään tarkoituksessa peukaloida, yrittää saada luvatonta pääsyä, muuttaa, hakkeroida, korjata tai muulla tavoin peukaloida mitään materiaaleistamme, laitteistostamme, lähdekoodeistamme tai tiedoistamme.

Tekijänoikeuksien kunnioittaminen

Tuotteet ja muut tiedot, mukaan lukien kaikki niihin liittyvät immateriaalioikeudet, jotka olemme toimittaneet ja asettaneet saataville, ovat yksinomaista omaisuuttamme. Et saa käyttää yksinomaista omaisuuttamme mihinkään kaupalliseen tai muuhun tarkoitukseen ilman kirjallista hyväksyntäämme.Produkterna och annan information, inklusive alla relaterade immateriella rättigheter, som vi har tillhandahållit och gjort tillgängliga är vår exklusiva egendom. Du får inte använda vår exklusiva egendom för något kommersiellt eller annat ändamål utan vårt skriftliga godkännande.

Sovellettava lainsäädäntö

Näihin ehtoihin ja oikeussuhteisiimme sovelletaan Ruotsin lakia.

Valittukset ja erimielisyydet

Jos sinulla on valituksia, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@zoo.fi. 

Ensisijaisesti koitamme aina ratkaista valituksesi keskustelemalla sinun ja asiakaspalvelumme välillä. Jos sinulla on valitus tai erimielisyys, sinulla on toki aina oikeus ottaa yhteyttä yleiseen valituslautakuntaan. 

Näiden ehtojen tulkintaa ja soveltamista koskevat erimielisyydet ratkaisee yleinen valituslautakunta tai toimivaltainen tuomioistuin. 

Sinulla on myös mahdollisuus tehdä valitus EU:n verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin (ODR) kautta. ODR-foorumi löytyy täältä: ec.europa.eu/consumers/odr.

ZOO.fi-perheenjäsenet saavat aina parhaat vinkit ja tarjoukset suoraan sähköpostiin!

Liity ZOO-perheeseen!

Mistä olet kiinnostunut?

Asiakaspalvelu

020 128 08 40 (Arkisin klo 10-11 ja 16-18)

 Y-tunnus: 3224864-1

asiakaspalvelu@zoo.fi

2025 © ZOO.fi

Valitse maa  

Finland - EUR